Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up

Login Module

SWISSAUTO 250

is het tweede ontwerp van het gelijknamige bedrijf uit zwitserland. Gebouwd volgens dezelfde waarden als de automobiel industrie vandaag met eenvoud als prioriteit:

Daarom heeft de SWISSAUTO 250 zo weinig mogelijk bewegende delen en is er slechts een minimum aan elektronische componenten aan boord. Dit heeft twee voordelen: gewichtsbesparing en... wat er niet is kan ook niet stuk gaan.

De motor heeft bijvoorbeeld wel een geintegreerde droge carter maar geen oliepomp. De olie word simpelweg verspreid door een ingenieus principe dat werkt op de onderdruk van de zuiger. Verder is ieder draaiend onderdeel voorzien van een rollager. Stel dat er toch even een oliedrukverlies zou kunnen optreden, betekent dit niet onmiddellijke dat er grote schade is.

De motor is in motorsport termen vederlicht; slechts 25,4Kg inclusief alle aanbouwdelen mét olie en mét water; dit is 300gr minder dan een Rotax Max.

Indien U een SWISSAUTO 250 krachtbron koopt kunnen we U het volgende beloven:

[list class="list-icon like"] [li]Simpele en snelle montage[/li] [li]Eenvoud in gebruik[/li] [li]Minimaal onderhoud[/li] [li]Extreme levensduur[/li] [li]Lage uitstootwaarden[/li] [li]Stil (dBa)[/li] [li]Laag verbruik gecombineerd met vermogen over het ganse toerentalbereik [/li][/list]

Meer info en verschillende specificaties/motor set-ups.
www.VT250.nl

Technische specificaties:

[list class="list-icon like"] [li]Vermogen(SAE): 35 PK bij 10.500 tpm [/li][li]Koppel: 28 Nm bij 8.000 tpm.[/li] [li]Type: 1 Cilinder/4-takt met balansas [/li] [li]Koelsysteem: Water, met geïntegreerde pomp. [/li] [li]Cilinderinhoud: 249,6cm³ (boring 75mm x slag 56,5mm) [/li] [li]Compressieverhouding: 12,5/1 [/li][li]Klepsturing: DOHC op rollagers - 4 kleppen/cilinder via ketting en voorzien van een automatische spanner[/li] [li]Smeersysteem: Geïntegreerd droog carter met diafragma pomp [/li] [li]Overbrenging: Ketting 219 met slipkoppeling [/li] [li]Carburator: 1 x Dell'Orto 30mm met acceleratiepomp + enkele vacuüm pomp [/li] [li]Ontsteking: Digitale CDI met toerentalbegrenzer op 12.000 tpm.[/li] [li]Starter: Elektrisch gestart[/li] [li]Drijfstang: Gesmeed staal, naaldgelagerd[/li] [li]Zuiger: Gesmeed aluminium [/li][/list]

Afmetingen & gewicht:

L/410mm x B/190mm x H/330mm ~15KG